Zašto vam je potrebno profesionalno e-mail rješenje?

Profesionalna e-mail adresa je adresa koja koristi vaše ime domena. Nalazimo se u eri u kojoj su potrošači i klijenti sve više zabrinuti zbog prevare, tako da kompanije moraju da koriste profesionalne e-mail adrese, kako bi pružile osjećaj profesionalizma i kredibiliteta u poslovanju. Na primjer, ako se vaša kompanija zove „XY“, e-mail adresa bi trebalo da bude: info@xy.ba.

E-mail je dugo vremena bio jedan od najvažnijih kanala komunikacije, posebno u poslovnom svijetu. Kako je sve više pojedinaca počelo da prelazi na mobilne tekstualne poruke, instant poruke ili društvene medije, čini se da su e-mail rješenja izgubila vrijednost. Međutim, ovo se ne podrazumijeva za preduzeća, gdje su i dalje e-mailovi najpopularniji način komunikacije.

Bez obzira na postojanje firmi koje se i dalje oslanjaju na besplatne e-mail naloge kao što su Gmail, Yahoo ili Hotmail za svoju poslovnu komunikaciju, poslovni e-mailovi pružaju neophodan kredibilitet i priznanje za poslovanje. Ako se odlučite za profesionalno e-mail rješenje, možete svoj posao učiniti ne samo veoma profesionalnim, nego i lako prepoznatljivim.

Poslovni e-mail servisi pružaju profesionalni imidž poslovanju. Kada klijenti znaju da imate dobru reputaciju u industriji, lakše će se odlučiti da posluju sa vama jer dobijaju utisak da sarađuju sa profesionalcima. Kredibilitet koji se na ovaj način dobija, utiče na sticanje povjerenja vaših klijenata, koji uvijek lako mogu provjeriti vašu web stranicu.

Imajući u vidu da je profesionalni nalog e-maila povezan s lako prepoznatljivom i jedinstvenom adresom domena, to omogućava vašim klijentima da posjete vašu web-lokaciju i znaju za vas. Na ovaj način klijenti se lako mogu povezati sa vašim brendom, čime se povećava vrijednost vašeg brenda. Profesionalni e-mail nudi veću kontrolu i više mogućnosti nego besplatni e-mail nalozi. Možete jednostavno odabrati prostor koji vam je potreban, a takođe ga prilagoditi u skladu sa svojim potrebama. Takođe, možete izabrati napredne funkcije kao što su nadgledanje, grupisanje, privatnost (anti-spam & anti-virus) i još mnogo toga. Poslovna rješenja za e-mail ne koštaju ništa u poređenju sa prednostima koje dobijate od njih. Uvođenje poslovnih e-mailova čini pametnu i dragocjenu investiciju za vaše poslovanje.

Načela koja je neophodno ispoštovati kako bi se ostavio utisak profesionalnosti:

Uvijek koristite svoj domen – U prošlosti je prilagođen domen bio znak profesionalizma, pokazivao je iskustvo i predanost kompanije koja se odlučila da kupi domen za svoju e-mail adresu. Danas je to nešto što je očekivano i što se podrazumijeva. Prilagođeni domeni jeftiniji su nego ikad, a za kreiranje e-mail adrese potrebno je samo 15 minuta.

Koristite standardni format e-maila – Korisničko ime takođe igra jako važnu ulogu i od njegove jednostavnosti zavisi krajnji utisak koji ostavljate. Na primjer, ukoliko u vašoj kompaniji „XY“ radi osoba pod imenom „Marko Petrović“, najbolje je koristiti puno ime, samo lično ime ili kombinaciju imena i inicijala. U svakom slučaju, nije poželjno koristiti neki nadimak (supermen@xy.ba nije nešto što će ostaviti pozitivan utisak na klijente). Korištenje samo ličnog imena je dobro jer se ostavlja doza privatnosti, ali ukoliko u kompaniji postoje dva ili više zaposlenih sa istim imenom, ovaj format nije moguć. Najpopularniji format je svakako korištenje inicijala ličnog imena i prezime, te dobar način da se spriječi dupliciranje korisničkih imena (na primjer, MPetrovic@xy.ba ili m.petrovic@xy.ba). Za rukovodioce, profesionalce i samostalne preduzetnike poput agenata za nekretnine koji svoje ime smatraju brendom, popularnije je korištenje punog imena i prezimena, a to ujedno čini e-mail adresu lako pamtljivom (na primjer: markopetrovic@xy.ba)

Ukoliko želite da registrujete vlastiti domen i kreirate e-mail adrese na istom, Teleklik vam nudi brza, praktična i povoljna rješenja i podršku.

TelPro Cloud Mail Server je Teleklik profesionalno e-mail rješenje za napredne poslovne korisnike koje objedinjuje elektronsku poštu, kalendar i alate za kolaboraciju, instant messaging, dijeljenje radnih zadataka itd. Jednostavnost, brzina, preglednost i praktičnost su neke od karakteristika koje ga odlikuju. Možete imati potpunu kontrolu nad vašim podacima i pristup e-mailu sa bilo kojeg uređaja, bilo kada i bilo gdje.