cloud usluge

TelPro VPS

TelPro Mail

Cloud Drive

Monitoring

Helpdesk sistem

Cloud VPN

TelPro VPS
Cloud Virtuelni Privatni Server

TelPro VPS  je usluga Cloud Virtuelnog Privatnog Servera namijenjena korisnicima koji imaju potrebe za većom autonomijom i sigurnošću u odnosu na one koje pruža klasični web hosting. Uz TelPro VPS na raspolaganje dobijate sve željene resurse i potpunu kontrolu nad svojim serverom.

Teleklik usluga Cloud Virtuelnog Privatnog Servera se realizuje na brzim i sigurnim serverima u Teleklik Data Centru u Banjaluci, koji je realizovan primjenom najmodernijih tehnologija renomiranih proizvođača HP, Dell i Cisco sa direktnim pristupom Internetu. Na zahtjev korisnika postoji mogućnost realizacije usluge na serverima u inostranstvu.

Korištenjem TelPro VPS usluge oslobođeni ste ulaganja u hardver i dodatne internet konekcije, a Teleklik stručni tim će vam pomoći da odaberete optimalnu VPS konfiguraciju, koja odgovara potrebama vaše firme.


Virtuelni
Privatni
Server

TelPro Mail
Cloud Mail Server

Teleklik Cloud Business Mail Server je gotovo rješenje za napredne poslovne korisnike koje objedinjuje elektronsku poštu, kalendar i alate za kolaboraciju, instant messaging, dijeljenje radnih zadataka.

TelPro Mail obezbjeđuje:
• jednostavno upravljanje e-mail nalogom iz bilo kog internet pretraživača
• brz pristup elektronskoj pošti, kalendaru, kontaktima, radnim zadacima i bilješkama
• pristup e-mail nalogu sa uređaja po želji (laptop, tablet, mobilni telefon …)

Teleklik poslovni mail server je nezavisan od operativnog sistema ili softvera koji je instaliran na računaru, mobilnom telefonu ili drugom uređaju preko kojeg korisnik pristupa internetu. Korisnik ne mora da mijenja svoje navike ili gubi bilo koju postojeću funkcionalnost, već se jednostavno može koristiti bilo kojim mail-klijentom, kao što su: Outlook, Thunderbird, Mac mail, Eudora ili drugi POP/IMAP desktop softver.

Exchange Online

Exchange Online je Cloud email servis za poslovne korisnke sa funkcionalnostima Exchange Servera. Ovaj servis omogućava pristup elektronskoj pošti, kalendarima i kontaktima uz veoma visoku dostupnost, odličnu zaštitu od neželjene pošte i od gubitka email-ova. Email-ovi se hostuju na serverima u Microsoft Data Centrima i dostupni su korisnicima sa bilo kojeg uređaja iz mreže korisnika ili sa interneta.

Exchange Online je moguće nabaviti kao zaseban servis, ali i u sklopu Microsoft 365 paketa.


Teleklik Cloud Drive
obezbjeđuje da svaki korisnik
ima svoj online disk sa podacima
kojima može pristupiti sa bilo
koje lokacije, kao i na više
različitih načina uz mogućnost
dijeljenja datih podataka.

TelBiz Drive
Teleklik Cloud Drive

Teleklik Cloud Drive korisnicima omogućava čuvanje željenog sadržaja na serverima koji se nalaze u Teleklik Data Centru sa mogućnošću pristupa sa svih platformi i uređaja. Ukoliko želite da u firmi pristupate podacima lokalno, a od kuće ili sa puta online, TelBiz Drive servis će vam to omogućiti.

Podacima se može pristupiti putem web naloga ili putem lokalnog klijenta na računaru. Svaki zaposleni ima sopstveni Cloud Drive kojem pristupa i na koji pohranjuje podatke.

Pored klasičnog smještanja podataka, TelBiz Drive servis omogućava dijeljenje podataka sa drugim zaposlenima u firmi, kao i eksternim saradnicima čime se izbjegava slanje dokumenata putem emaila i produkovanje brojnih verzija dokumenata.

Monitoring IT opreme

IT infrastruktura je okosnica vašeg poslovanja. Monitoring te infrastrukture je efikasno rješenje za dugogodišnji i neometan rad. Monitoring podrazumijeva nadzor svih vitalnih parametara vašeg sistema i postavlja temelje za pružanje izvrsne usluge vašim klijentima. Da biste smanjili vrijeme zastoja i preventivno uticali na eventualne poteškoće, sitne tehničke kvarove ili njihove naznake neophodno je stalno praćenje rada kompletne infrastrukture. Praćenjem vremena neprekidnog rada, stanja komponenata i njihovih performansi možete spriječiti nezeljene zastoje i veće, teže i skuplje kvarove.

Mi u Telekliku koristimo svjetski broj jedan softver za ove potrebe i pružamo tehničku podršku i konsalting.

Helpdesk sistem

Uvijek budite na usluzi svojim korisnicima po vašim pravilima. Helpdesk podrška počinje tako što korisnik postavi zahtjev i u najkraćem roku dobija povratnu informaciju u vidu savjeta ili rješenja problema. Usluga Helpdesk sistema koju Teleklik nudi svojim partnerima se konstantno razvija u skladu sa potrebama krajnjeg korisnika. Rješenje koje nudimo je idealan online servis za pružanje podrške vašim klijentima ili podrške korisnicima unutar same kompanije. Kroz redovnu upotrebu ovog rješenja stvarate veliku bazu podataka o svim evidentiranim problemima, kao i njihovim rješenjima te na taj način možete da prepoznate obrasce koji se ponavljaju i uz opsežnu analitiku izvršite optimizaciju procesa podrške.

TelBiz VPN
Cloud Virtual Private Network

Cloud Virtual Private Network (VPN) je vaša virtuelna privatna mreža. TelBiz VPN usluga je namijenjena korisnicima čiji zaposleni se puno kreću ili rade u udaljenoj poslovnoj jedinici ili često rade od kuće, a imaju potrebu da pristupaju podacima na serveru koji nije na toj lokaciji.

TelBiz VPN servis vam omogućava da korištenjem Internet infrastrukture povežete više lokacija (poslovnica, uređaja) u virtuelnu privatnu mrežu (VPN), pristupite poslovnom okruženju sa bilo koje geografske lokacije, a da pri tome ne bude narušena sigurnost vaše mreže.

Cloud VPN-u pristupate putem internet pretraživača ili aplikacije na računaru, tabletu ili mobilnom telefonu.

Implementacija Microsoft 365 rješenja

Microsoft 365 je namijenjen svim poslovnim korisnicima koji žele dodatno poboljšati produktivnost unutar preduzeća i svakodnevnu saradnju sa svojim klijentima. Microsoft 365 omogućava lakše, kvalitetnije i pouzdanije obavljanje poslovnih procesa „iz oblaka“, sa bilo kojeg mjesta na svijetu.
Usluga ima dvije glavne komponente, koje su različito zastupljene u pojedinim paketima – klasične desktop programe koji se instaliraju lokalno na računaru, te „Cloud“ verzije pojedinih programa.
Microsoft 365 je novi način korištenja Microsoft Office programa koje već dobro poznajete (Word, Excel, PowerPoint i Outlook) uz brojne nove mogućnosti i dodatne programe koji se nalaze unutar pojedinog paketa.

Implementacija Microsoft Azure rješenja

Azure predstavlja sve širi skup Microsoft Cloud servisa koje pomažu organizacijama da odgovore savremenim poslovnim izazovima. Microsoft Azure korisnicima daje slobodu da kreiraju, upravljaju i implementiraju aplikacije na globalnoj mreži koristeći omiljene alate.
Microsoft posjeduje Data Centre u više regiona od bilo kog drugog Cloud provajdera, omogućavajući globalni domet uz lokalno prisustvo koje je potrebno mnogim organizacijama i preduzećima.

Rješenje na klik!

BESPLATNI TELEFON TEHNIČKE PODRŠKE:
080 05 07 05

ZAHTJEVI ZA TEHNIČKU PODRŠKU
HELPDESK SISTEM
support@teleklik.ba

ADRESA
Kralja Petra II Karađorđevića 39
78 000 Banja Luka
Telefon: +387 51 491 860
Fax: + 387 51 491 868
Email: office@teleklik.ba

Translate »