Prednosti outsourcinga IT usluga

Prednosti outsourcinga IT usluga

Prednosti outsourcinga IT usluga 750 410 admin
Vrijeme čitanja: 3 minuta

Outsourcing IT usluga predstavlja proces u kome organizacije kojima informacione tehnologije nisu osnovna djelatnost, angažuju kompanije specjializovane u pružanju IT usluga, da kao spoljni saradnik, umjesto njih odrade određenu aktivnost ili funkciju.

To omogućava menadžmentu da se fokusira na važna i strateška pitanja i zadatke, te ga oslobađa sporednih zadataka koji se direktno ne odnose na osnovnu djelatnost organizacije. Outsourcing može biti dobra prilika za firme da slijede modernizaciju procesa uz istovremenu optimizaciju troškova.

U današnjem Teleklik blogu, izdvojili smo nekoliko ključnih prednosti outsourcinga IT usluga.

  1. Smanjenje troškova

Imajući u vidu trenutno stanje na tržištu rada, zapošljavanje i obuka IT osoblja mogu biti veoma skupi. Pored toga, organizacije koje pokušavaju da sve IT poslove odrade same troše mnogo novca i vremena na istraživanje, razvoj i implementaciju, što direktno povećava troškove i na kraju se prenosi na kupce. Angažovanje kompanija specijalizovanih u pružanju IT usluga je mnogo isplativija opcija. Takođe, outsourcing IT usluga pruža mogućnost da plaćate samo ono što koristite kada vam je potrebno i na taj način pretvorite fiksne troškove u varijabilne.

  1. Kvalifikovan radnik nije isto što i iskusan radnik

IT zaposlenik u firmi je obično specijalizovan za jednu oblast IT-a, bez obzira na to koliko se usavršavao. Iz tog razloga, kao bojla opcija nameće se angažovanje tima IT stručnjaka koji ima širok spektar znanja i mnogo više iskustva na svim poljima i koji će samim tim efikasnije i brže završiti posao. A to nas vodi i do sljedeće prednosti…

  1. Brza implementacija novih tehnologija

Kompanije koje pružaju IT usluge imaju na raspolaganju sve resurse neophodne da se određeni novi projekat odmah započne. Upravljanje istim tim projektom u okviru organizacije može zahtjevati sedmice ili mjesece da se zaposle pravi ljudi, da se obuče i da im se pruži potrebna podrška. Za većinu implementacija, specijalizovani spoljni saradnik će u početku donijeti dugogodišnje iskustvo uštede vremena i novca.

  1. Fokusiranje na osnovnu djelatnost

Preduzeća imaju ograničena sredstva, a svaki zaposleni ima ograničeno vrijeme i pažnju. Outsourcing vam omogućava da fokusirate svoje ljudske resurse tamo gdje ih najviše trebate. Outsourcing IT usluga vam pomaže da ostanete fokusirani na vašu osnovnu djelatnost, a ne da vas ometaju složeni IT poslovi.

  1. Smanjenje rizika

Svaka poslovna investicija nosi određenu količinu rizika. Tržište, konkurencija, vladini propisi, finansijski uslovi i tehnologije se veoma brzo mijenjaju. Outsourcing vam omogućava da tim specijalizovanih stručnjaka, s posebnim znanjem o industriji, posebno pitanjima sigurnosti i usklađenosti, upravlja velikim dijelom ovog rizika za vas. Oni su generalno mnogo bolji u odlučivanju kako izbjeći rizik u svojim područjima stručnosti.

Teleklik poslovnim korisnicima pruža usluge outsourcinga usluga i servisa iz oblasti informacionih tehnologija neophodnih za pravilno i neometano funkcionisanje poslovnog procesa organizacije. Više informacija o Teleklik IT rješenjima možete pronaći na našoj web prezentaciji, a ukoliko imate dodatnih pitanja Teleklik tim vam stoji na raspolaganju.

Rješenje na klik!

BESPLATNI TELEFON TEHNIČKE PODRŠKE:
080 05 07 05

ZAHTJEVI ZA TEHNIČKU PODRŠKU
HELPDESK SISTEM
support@teleklik.ba

ADRESA
Kralja Petra II Karađorđevića 39
78 000 Banja Luka
Telefon: +387 51 491 860
Fax: + 387 51 491 868
Email: office@teleklik.ba

Translate »