Održavanje IT infrastrukture

Održavanje IT infrastrukture je ključ za osiguravanje kontinuiteta poslovanja. IT industrija prati određene standardne principe održavanja IT infrastrukture sa nekoliko odstupanja, a isti standardi su relevantni u kontekstu različitih organizacija. Ove prakse se mogu prilagoditi na osnovu jedinstvenog konteksta pojedinačnih organizacija.
Održavanje IT infrastrukture može se podijeliti u četiri široka područja: serveri, računari, backup i sigurnost. Frekvencije održavanja su po potrebi u realnom vremenu, dnevno, sedmično, mjesečno ili kvartalno.

Serveri

Održavanje servera uključuje:

  • Istraživanje poznatih i nepoznatih grešaka servera na osnovu rješenja primjenjenih u prošlosti, odnosno novih istraživanja.
  • Redovno primjenjivanje kritičnih patcheva i ažuriranja, a zatim regresivno testiranje servera.
  • Redovno ažuriranje anti-virusa i osiguranje antivirusne zaštite.
  • Redovno provjeravanje prostora na disku i svih relevantnih particija, kao i praćenje svih pragova slobodnog prostora na disku i konfigurisanje upozorenja za kršenje praga slobodnog prostora na disku.
  • Osiguravanje optimalnih performansi servera kroz redovno ispitivanje I/O, RAM-a, CPU-a i fragmentacije diska.

Računari

Održavanje radne površine uključuje:

  • Redovno nadgledanje servisa Windows Server Update Services (WSUS) kako bi se osiguralo da se primjenjuju svi kritični patchevi.
  • Redovno ažuriranje anti-virusa i osiguranje antivirusne zaštite.
  • Revizija desktop računara radi usklađenosti sa IT pravilima. Na primjer, odobreni i neodobreni softver, korištenje interneta, odobrene web stranice i prostor na disku.

Backup

Backup održavanje podrazumijeva:

  • Nadgledanje sigurnosnih obavijesti.
  • Održavanje medija za rezervne kopije i otklanjanje bilo kakvih problema sa medijima za backup.

Sigurnost

Održavanje sigurnosti uključuje:

  • Redovno provjeravanje logova firewall-a kako bi se identifikovale sumnjive aktivnosti.
  • Implementacija prisilne promjene lozinki u redovnim intervalima od strane svih korisnika u kompaniji.
  • Pravljenje rezervne kopije konfiguracija firewall-a.
  • Periodično testiranje sigurnosnog sistema simuliranjem unutrašnjih i vanjskih upada i bilježenje opažanja.

Osim gore navedenih tačaka, mogu postojati i posebni zahtjevi za održavanjem određene IT infrastrukture, a to bi trebala definisati sama organizacija. Na kraju, ali ne i najmanje važno, treba definisati eskalacijsku matricu za eskalaciju pitanja kad god je to potrebno. To će pojednostaviti cijeli proces i posao održavanja će biti mnogo lakši.

Teleklik usluga održavanja IT infrastrukture podrazumijeva brigu o informaciono komunikacionom sistemu, kako bi ostao u zadovoljavajućim radnim karakteristikama. Angažovanjem Teleklik tima za pružanje tehničke podrške, odnosno održavanje IT infrastrukture, postići ćete mir i poslovni kontinuitet, jer mi preuzimamo odgovornost za vaše IT probleme minimizirajući vaše rizike poslovanja u oblasti. Osim toga, nudimo kratko vrijeme odziva i visoku dostupnost naših stručnjaka.