IT OUTSOURCING I TEHNIČKA
PODRŠKA
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
TelPro Teh – Preventivno održavanje IT opreme i tehnička podrška
U okviru TelPro Teh usluge Teleklik preventivno održava Vaš IT sistem kako bi ostao u zadovoljavajućim radnim karakteristikama, vršeći sistematsko nadgledanje, detekciju i ispravak potencijalnog kvara prije nego dođe do njega. Takođe, pored preventivnog održavanja, TelPro Teh usluga podrazumijeva i tehničku podršku na osnovu prijave problema od strane korisnika. Teleklik u potpunosti preuzima kompletnu brigu o redovnom održavanju Vaše IT infrastrukture, u mjeri koja Vama odgovara i omogućava Vam da se fokusirate na važna poslovna pitanja.
Usluga održavanja podrazumijeva tehničku podršku za Windows i Linux operativne sisteme, održavanje računara, servera, lokalnih mreža, raznih korisničkih aplikacija na računarima/serverima, organizovanje zaštite mreže putem firewall-a, organizovanje zaštite od virusa, organizovanje dijeljenja podataka na lokalnoj mreži i udaljenim lokacijama, organizovanje backup-a i zaštite poslovnih podataka, instalaciju, konfiguraciju i održavanje aktivne mrežne opreme, te sve ostale aktivnosti koje su neophodne za nesmetano funkiconisanje Vašeg informacionog sistema.
Pored održavanja i intervencija na lokaciji korisnika, TelPro Teh usluga uključuje i udaljeno održavanje i tehničku podršku u okviru koje se stručno osoblje Teleklika, korištenjem savremenih softverskih alata, putem interneta spaja direktno na Vaš računar/server, te vrši održavanje sistema i otklanja probleme.
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
TelBiz Teh – Interventno održavanje IT opreme i tehnička podrška
Usluga interventnog održavanja podrazumijeva održavanje IT infrastrukture po potrebi, odnosno intervenciju po zahtjevu ili prijavi problema od strane korisnika, a jedinica za naplatu usluge je (tehničar/inženjer) sat utrošenog vremena. Interventno održavanje se izvodi kada pojedini pokazatelji daju naznaku da će doći do kvara sistema, mašine ili uređaja, ili kada pokazatelji pokažu pad performansi sistema/uređaja.
Usluga održavanja podrazumijeva tehničku podršku za Windows i Linux operativne sisteme, održavanje računara, servera, lokalnih mreža, raznih korisničkih aplikacija na računarima/serverima, organizovanje zaštite mreže putem firewall-a, organizovanje zaštite od virusa, organizovanje dijeljenja podataka na lokalnoj mreži i udaljenim lokacijama, organizovanje backup-a i zaštite poslovnih podataka, instalaciju, konfiguraciju i održavanje aktivne mrežne opreme, te sve ostale aktivnosti koje su neophodne za nesmetano funkiconisanje Vašeg informacionog sistema.
Pored održavanja i intervencija na lokaciji korisnika, TeBiz Teh usluga uključuje i udaljeno održavanje i tehničku podršku u okviru koje se stručno osoblje Teleklika, korištenjem savremenih softverskih alata, putem interneta spaja direktno na Vaš računar/server, te vrši održavanje sistema i otklanja probleme.
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
Nabavka IKT opreme i licenci
Kvalitetna računarska, serverska i mrežna oprema predstavlja osnovu svake uspješne moderne kompanije. Naše dugogodišnje iskustvo nam govori da kvalitetni i u radu dokazani brendovi pružaju najbolji odnos cijene i kvaliteta. Naš zadatak je da u skladu sa Vašim potrebama pronađemo optimalna rješenja, obezbijedimo pravovremenu isporuku robe i po potrebi implementaciju po sistemu ključ u ruke.
Licenciran softver je standard u poslovnom svijetu koji garantuje maksimalnu podršku od strane proizvođača, redovna ažuriranja na najnovije verzije softvera i instalacije sigurnosnih zakrpa. Nelegalan softver može dovesti u opasnost Vaše podatke, a samim tim i ugroziti funkcionisanje Vašeg poslovnog sistema. Zakup licenciranog softvera na mjesečnom ili godišnjem nivou mnogo je isplativiji od štete koju može da prouzrokuje nelegalan softver. Neke od licenci koje za Vas možemo obezbijediti su licence za: Microsoft Windows operativni sistem za računare i servere, Microsoft Office, VMware, Veeam.
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
Implementacija Microsoft 365 rješenja
Microsoft 365 je namijenjen svim poslovnim korisnicima koji žele dodatno poboljšati produktivnost unutar preduzeća i svakodnevnu saradnju sa svojim klijentima. Microsoft 365 omogućava lakše, kvalitetnije i pouzdanije obavljanje poslovnih procesa „iz oblaka“, sa bilo kojeg mjesta na svijetu. Ovaj servis ima dvije glavne komponente, koje su različito zastupljene u pojedinim paketima – klasične desktop programe koji se instaliraju lokalno na računaru, te „Cloud“ verzije pojedinih programa. Microsoft 365 je novi način korištenja Microsoft Office programa koje već dobro poznajete (Word, Excel, PowerPoint i Outlook) uz brojne nove mogućnosti i dodatne programe koji se nalaze unutar pojedinog paketa.
U okviru portfolija svojih usluga Teleklik pruža i usluge nabavke licenci i implementacije Microsoft 365 rješenja.
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
Implementacija Microsoft Azure rješenja
Azure predstavlja sve širi skup Microsoft Cloud servisa koje pomažu organizacijama da odgovore savremenim poslovnim izazovima. Microsoft Azure korisnicima daje slobodu da kreiraju, upravljaju i implementiraju aplikacije na globalnoj mreži koristeći omiljene alate. Microsoft posjeduje Data Centre u više regiona od bilo kog drugog Cloud provajdera, omogućavajući globalni domet uz lokalno prisustvo koje je potrebno mnogim organizacijama i preduzećima.
IT OUTSOURCING I TEHNIČKA PODRŠKA
Upravljanje AWS infrastrukturom
Amazon Web Services (AWS) je najopsežnija i najšire korištena cloud platforma na svijetu, koja nudi širok spektar servisa koji se realizuju u Data centrima širom svijeta, omogućavajući korisnicima da pristupe velikom broju infrastrukturnih resursa, uključujući servere, skladišta podataka i mrežne funkcije.
Teleklik kroz uslugu održavanja AWS infrastrukture nudi stručnu pomoć i upravljanje AWS resursima kako bi se obezbijedio stabilan, siguran i efikasan rad servisa. Usluga podrazumijeva potpunu podršku u upravljanju infrastrukturom, uključujući monitoring infrastrukture, analizu ranjivosti sistema i organizovanje zaštite, davanje prijedloga za optimizaciju resursa u skladu sa potrebama korisnika, konfiguraciju resursa i performansi, kreiranje i implementaicju DR plana.